Машинна стяжка підлоги в Києві

3 дні від дзвінка до идеальної підлоги. Тільки у нас стяжка від 100 м2!

Машинна стяжка підлоги за цінами від 120 грн/м2 роботи в Києві та Київській обл. Працюємо в приміщеннях будь-якого призначення, метражу та конфігурацій. 


Машинна стяжка застосовується:

1. Квартири.
2. Котеджі.
3.Гаражі
4. Плоска покрівля.
5. Офісні центри.
Можна зробити посилену стяжку із застосуванням:
1. Цемент м 500 д 0. в
2. Гранітний відсів.
3. Сітка ВР 3-4мм.
4. Фіброволокно.
Етапи робіт:
1. Виїзд на об’єкт.
2. Підготовка основи.
3. Укладання плівки ПВХ.
4. Укладання за периметром демф. стрічки.
5. Прийом та укладання суміші.
6. Шліфування
7. Нарізка демф. швів.

Обсяг виконуваних робіт за зміну 150-200 м2.


Ціна стяжки підлоги

Мінімальне замовлення 100кв.м!

Ціни вказані без матеріалу, при товщині шару 50-70мм, Ціни вказані без матеріалу!

 

Роботи Ціна за м²
Машинна стяжка пола 140
Влаштування сітки металевої  (робота) 30
Влаштування теплоізоляції (пінопласт, плити ППЕ) робота 30

 

У вартість робіт з влаштування стяжки підлоги входить приготування та подача розчину пневмоподатчиком до місця укладання, встановлення демпферної стрічки, пристрій розділювального звукоізоляційного шару, укладання стяжки, нарізка деформаційних швів, шліфування та ущільнення стяжки затирочною машиною, дизельне палив.

Вартість матеріалів для напівсухої стяжки підлоги розраховується окремо для кожного об’єкта і залежить від різних факторів: віддаленості об’єкта від місця складування матеріалу, площі об’єкта, побажань замовника щодо складу бетону тощо. У середньому вартість матеріалів становить 100 грн./м.² при висоті стяжки 70 мм. У цю вартість входить цемент М500, річковий пісок, поліпропіленова фібра, пластифікатор для теплої підлоги, демпферна стрічка, доставка та розвантаження матеріалу.


Будівництво або капітальний ремонт будь-якого приміщення неможливий без вирівнювання основи перед укладанням покриття для підлоги. Ще донедавна це було досить тривалим та трудомістким процесом. На щастя, прогрес не стоїть на місці і сучасні технології дозволяють робити будівельно-ремонтні роботи швидко та ефективно.

Машинна стяжка підлоги – сучасний і швидкий метод, який дозволяє отримати ідеальний результат при невеликих витратах часу і сил.

Чому жителі Києва обирають машинну стяжку підлоги?

Напівсуха стяжка підлоги механізованим способом дозволить вам зробити ремонт у Києві якісно та швидко. Обладнання, матеріали та сучасні технології сприяють тому, що роботи можна проводити практично у будь-якому приміщенні. При цьому наші фахівці враховують стан як самого об’єкта, так і особливості подальшої експлуатації.
Суміш виготовляється безпосередньо перед застосуванням і подається до приміщення шлангу під тиском. Такий спосіб зручний, оскільки немає потреби привозити на об’єкт багато мішків із піском та цементом. Також відсутній цементно-піщаний пил, який неминучий при приготуванні розчину. Чисто, акуратно та швидко – ці особливості оцінило вже багато жителів столиці. І із задоволенням вибирають цей спосіб для стяжки підлоги як у новобудовах, так і при капітальному ремонті вже існуючих будинків та квартир. До того ж великий обсяг робіт можна зробити за один день. Що суттєво економить терміни здачі об’єкта в експлуатацію.

Професійна стяжка підлоги машинним способом – переваги та особливості

Багато будівельно-ремонтних бригад традиційно використовують заливку з піщано-цементної суміші, які виготовляють самі на об’єкті. Але час і сили, витрачені на цей метод, занадто великі. У стяжки нанесеної машинним способом є ряд переваг.

  • Заливання навіть на великій площі 150-200м² можна виконати за короткий час. Висока продуктивність дозволяє заощаджувати час та гроші. Що дуже зручно і практично, особливо, якщо будівельно-ремонтні роботи обмежені в тимчасових рамках.
  • Невелика кількість води в розчині дозволяє значно зменшити усадку, а разом з нею і виключає появу тріщин.
  • Можливість нанести рівний шар без додаткових витрат часу та сил. Наприклад, не потрібно застосовувати ручне затирання.
  • Має хорошу звукоізоляцію та теплоізоляційні властивості.
  • Після 14 годин після її заливки по стяжці вже можна пересуватися. А вже після 72 години дозволено приступати до укладання підлогового покриття.
  • Не потрібно укладання армуючої сітки, що вирівнює .

Склад розчину машинної напівсухої стяжки для підлоги:

  • пісок;
  • цемент;
  • вода;
  • фіброволокно.

Фіброволокно у складі надає розчину еластичність та міцність. Він легко укладається рівним шаром, має меншу вагу, ніж бетонні перекриття.

Машинний спосіб нанесення розчину дозволяє уникнути появи порожнин, тріщин, а фінішне покриття надати ідеально рівну поверхню.

На сьогоднішній день, за основними технологічними показниками, професійна стяжка підлоги машинним способом є найпрогресивнішим, практичним, економічним і якісним способом стяжки.

Машинна напівсуха стяжка підлоги в Києві – область застосування

Даний вид стяжки набув широкого поширення у будівництві промислових об’єктів, будівель комерційного призначення, житлових будинків у Києві. Роботи можуть виконуватися з доставкою розчину на високі поверхи – до 30 м. Потужності техніки достатньо, щоб протягом одного дня залити стяжку на площі об’ємом 150-200м². Техніка оснащена потужними двигунами, що дозволяє працювати навіть на тих об’єктах, які не підключені до центральної електромережі.

Машинна напівсуха стяжка підлоги в Києві набуває все більшої популярності при будівництві приватних будинків, котеджних селищ. Те, що цей метод значно скорочує час будівельно-оздоблювальних робіт – вагомий аргумент на її користь.

Нові прогресивні технології заощаджують час і трудовитрати, при цьому дозволяють досягти приголомшливого результату. Крокуйте в ногу з часом і замовляйте у фахівців Floorconstruction професійну стяжку підлоги машинним способом.

Переваги Машинної Стяжки
Стяжка високої міцності
Ефективний результат навіть на покриттях, що мають спочатку погану якість;
Щільна структура, відсутність тріщин, появи дефектів після висихання;
Швидкий період висихання – 1 день;
Можливість укладання за мінусових температур – до -10 градусів;
Стійкість до температурних коливань у процесі експлуатації;
Фото наших робіт